week 2 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Sharon Eijlers - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Sharon Eijlers - WaarBenJij.nu

week 2

Blijf op de hoogte en volg Sharon

10 September 2016 | Spanje, Isla de Tenerife

Deze week ging best snel voorbij. Ik weet eigenlijk niet eens meer wat ik allemaal gedaan heb de afgelopen dagen. Ik zou het steeds opschrijven maarja dat vergeet ik dan weer.
er waren wel een paar opvallend heden op stage:

- de meeste dieren zien er hier niet zo goed verzorgd uit, op enkele na dan, maar er was deze week een mevrouw met een soort Maltezer/Shih tzu hondje die ging wel in het uiterste qua verzorging. Haar hondje wordt als een prinses behandeld. Wat het meeste opviel waren de pootjes..die heeft ze paars geverfd..
Toen ze weg was moesten we allemaal hard lachen en de dierenarts vond het echt niet kunnen haha. Zoiets had hij nog nooit gezien.

- ook kwam er een hond voor echo na bevalling. Zij was een week terug bevallen van 6 mooie beagle pups. Ik heb hiervan eerder deze week al een foto op FB gezet. Zo lief, echte worstjes waren het haha. Klein en dik. De eigenaren waren super aardig en spraken zelfs een beetje engels. We mochten met ze knuffelen en op de foto.

-er kwam ook een hoogzwangere chihuahua langs. Op een röntgenfoto bekeken we hoeveel pups er in zaten en op de echo of de hartjes klopte. Er zat al een pup vast in het geboortekanaal dus we hebben binnen een uur een keizersnede gemaakt. Ik vond de pups best groot voor zo’n klein ras. Er kwamen 4 gezonde pups uit.
Wat m opviel was dat ze wel erg gooide met de puppy’s dat vond ik een beetje eng.. straks breken ze wat dacht ik, maar het ging gelukkig allemaal goed.

- verder hebben we nog een hond geopereerd die een tumor tussen zijn tenen had. Omdat hij aan het bot vast zat hebben ze een teen geamputeerd. Ik moest helpen met de poot vasthouden.. Dat was een erg vreemd gevoel want toen de dierenarts het bot zegmaar door de midden haalde voelde ik het gekraak door mijn eigen hand heen gaan. Maar ik vond het gelukkig niet eng en ben niet flauwgevallen haha.

Dit waren een van de opvallend heden die ik me zo snel herinner. Natuurlijk heb ik nog heel veel meer gezien en gedaan, geen operaties verder maar wel in de spreekkamer etc. ik zal het maar niet allemaal opnoemen hahaha dan ben ik morgen nog niet klaar.

Het was dus wel een leuke week maar ook erg vermoeiend, we hebben vaak overgewerkt maar ook veel nieuwe dingen gezien. Vanmiddag waren we laat thuis en nu ben ik dan ook erg moe.

Ik heb net nog even met oma geskyped en verder ga ik morgen lekker uitrusten en niks doen, alleen even lekker voor mezelf.

Ojaa.. ook nog iets grappigs, Ilse en ik hebben deze week grote inkopen gedaan bij een hele grote supermart: Alcampo. We gingen met onze koffers heen. We kwamen terug met twee koffers gevuld en ieder nog twee boodschappentassen. Het was even een gedoe om het in de bus te krijgen en er mee te lopen maar het is ons gelukt. Iedereen zat ons raar aan te kijken hahah. En wij lol hebben.

Verder hadden we nog een paar dagen geen warm water. Gelukkig heeft de eigenaar van het appartement het uiteindelijk kunnen oplossen.. Eindelijk weer lekker warm douchen ipv. koud brr..

Ik laat het hierbij, op fb kun je nog wat foto’s bekijken van deze week onder andere de koffers.

hastala vista! Liefs xx sharon

  • 10 September 2016 - 22:52

    Margriet :

    Hoi Sharon, leuk om te lezen wat je zoal gedaan hebt deze week, je verveelt je in iedergeval niet

  • 11 September 2016 - 11:13

    Mart:

    Wat weer een mooi verhaal Sharon. Leukom te lezen. XXX Mart.

  • 11 September 2016 - 16:41

    Gerrit Van Nijendaal:

    Sharon wat leuke dingen maak jij mee
    en gezellig om te lezen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 26 Aug. 2016
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 3334

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2016 - 09 November 2016

tenerife

Landen bezocht: